Общи условия за ползване на интернет магазин http://naberini.bg/

Общи условия

Настоящият документ съдържа Общи условия, съгласно които ТЪРГОВЕЦЪТ: НАБЕРИНИ ООД, ЕИК: 207066389; ДДС №: BG207066389, със седалище: гр. СОФИЯ, бул. „Христо Смирненски“ № 14 ет. 4; и търговски адрес: гр. СОФИЯ, бул. „Цариградско шосе“ № 16, предоставя стоки и услуги на потребителите/клиентите си посредством Интернет магазин http://naberini.bg/. Тези условия обвързват всички лица, като с натискане на бутона „Съгласен съм“, потребителят/клиентът се съгласява, изцяло приема и се задължава да спазва настоящите Общи условия. Използването на този сайт и регистрирането на поръчка чрез него се счита за съгласие с посочените условия. Ако НЕ ПРИЕМАТЕ тези условия, моля не използвайте този уеб сайт. НАБЕРИНИ ООД си запазва правото да променя условията по всяко време без предварително известие, като променените условия ще бъдат публикувани в сайта.

 

1. http://naberini.bg/ е уебсайт за електронна търговия – за продажба и доставка на публикуваните в него стоки и услуги от името на НАБЕРИНИ ООД. Идентифициране на потребителя/клиента с цел възпроизвеждане на изявлението му както за приемане на Общите условия, така и за направената поръчка, се извършва чрез съхранените в лог-файлове на сървъра на (http://naberini.bg/), съхранение на АйПи-адреса на потребителя/клиента, както и всяка друга свързана информация.

 

2. Публикуваното в този сайт има смисъл генерално на публична покана за сключването на търговска сделка за покупка на стоки и услуги онлайн от http://naberini.bg/. Продуктите, които се намират на интернет страницата (http://naberini.bg/), не представляват правно обвързваща оферта, а са демонстративен онлайн каталог, описващ продуктовия обхват на търговеца, който не гарантира моментното наличие на конкретните стоки. Прикрепените снимки на продукти са по-скоро илюстративни. Възможно е описанието на дадена снимка да не отговаря на основният текст в сайта. В този случай за вярно се приема наименованието на продукта и описанието му в сайта. Съществува възможност в определен момент от дадена стока да няма необходимата наличност, което се налага по причини извън обсега и влиянието на търговеца. След натискане на бутона „Поръчай“, потребителят изразяват съгласие да закупи стоките, намиращи се в продуктовата количка. Клиентът получава потвърждение на поръчката си и с изпращането на това потвърждение към клиента се счита, че договорът се индивидуализира и е сключен. Търговецът си запазва правото обаче да направи отказ от доставка на потвърдена поръчка в случай, че стоките не са достъпни или налични в съответното количество. При липса или недостиг на складова наличност от заявената стока, в рамките на два работни дена търговецът уведомява потребителя/клиента за изчерпването й чрез изпращане на съобщение до посочения от клиента електронен адрес или на посочения телефонен номер. В случай че вече е направен паричен превод по сметката на търговеца, клиентът ще може да избира между възстановяване на сумите при отказ от поръчката или чрез коригираща заместваща поръчка.

 

3. НАБЕРИНИ ООД чрез http://naberini.bg/ има право да променя цените на предлаганите стоки по собствена преценка без предварително уведомяване. Потребителят е длъжен да заплати цената, която е била актуална по време на заявката и потвърждението на желаната стока. Съобщението за намаление на цените става с поставяне на новата цена под старата, като старата е задраскана.

 

4. При посочени неверен или сгрешен адрес, лице за контакти и/или телефон за връзка при подаване на заявката чрез електронния магазина на търговеца, последният не е обвързан от каквото и да е задължение за изпълнение на поръчката.

 

5. Ако търговецът извърши доставката на поръчаното от клиента със собствени превозни средства, условията и сроковете по тази доставка се уговарят допълнително с оглед възможностите на търговеца и удобството за клиента, като зададените в писмена форма конкретни дата и час за доставка в съобщението до клиента имат обвързваща сила. В този случай търговецът носи риска от повреждане или загубване на поръчаната стока до предаването ѝ в ръцете на клиента или упълномощено от него лице. В случай че клиентът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, ще бъде направено възможното доставката да бъде извършена в друг час.  Ако това е невъзможно, поръчката ще се счита за отказана от клиента и търговецът се освобождава от задължението си да достави заявената за покупка стока. Ако доставката се извършва чрез куриер или друг външен доставчик, одобрен от клиента, рискът от повреда или загубване по време на транспорта се прехвърля върху клиента в момента, когато поръчаните стоки бъдат предадени от търговеца на куриера или външния доставчик. В този случай търговецът не носи отговорност и за забава на изпълнението, ако закъснението не е изключително и само по негова вина.

 

6. При приемането на стоката от доставчика клиентът или негов пълномощник подписват придружаващите я документи  и следва да я провери за съответствие с поръчаното, за повреди или други щети и при наличие на такива незабавно уведомява търговеца. В случай че повредите или щетите по поръчаните стоки са по причина на транспортирането от куриер или друг външен доставчик, търговецът не носи отговорност тях, нито за тяхната замяна. Клиентът може да упълномощи всяко трето лице, което може да бъде упълномощавано, да приеме стоката, като ще се счита, че такова пълномощие е дадено на всяко трето лице, което не е титуляр на поръчката, но се намира на посочения от клиента адрес в уговорения час, за да приеме стоката от доставчика.

 

7. Доставката включва поръчаната стока, фактура за юридическите лица, касова бележка при плащане в брой или с наложен платеж и опаковка на продуктите, като в определени случаи може фактури към всяка поръчка да се издават до 5 работни дни след датата на доставка. Доставката на поръчаните стоки се извършва според обявен от търговеца график или индивидуално споразумение с клиента според условията за доставка, ако доставката се извършва от куриер или друг външен доставчик. При последното условие търговецът не е страна по съглашението между клиента и куриера. При отказана поръчка, търговецът възстановява направеното плащане, ако то е извършено с банкова карта чрез интернет в рамките на 7 работни дни. Отказана поръчка е основание, но не и задължение, за отказ НАБЕРИНИ ООД да приема бъдещи поръчки от клиента. Цените за доставка могат да варират спрямо различните местоположения, от които клиентът поръчва. Конкретната цена се изчислява за всяка една поръчка индивидуално. Възможно е да има и повече от една цена за доставка до един и същи адрес. Цените, срокове и други условия за доставка са публикувани отделно на страницата http://naberini.bg/.

 

Отказ от поръчка и Рекламации

8. Клиентът може да откаже изпълнението на цялата поръчка преди тя да бъде маркирана със статус „Изпратена“ поради изчерпване на наличните количества на някои от поръчаните артикули или обективна невъзможност за изпълнение на поръчката. Клиентът потвърждава отказа си от поръчката чрез телефон или комуникация по имейл. При отказ, доставката не се осъществява, като в този случай това не се счита за неизпълнение на договореното между страните и те нямат претенции една към друга във връзка с изпълнението, включително такива за обезщетение. В случай че плащането е извършено онлайн чрез банкова карта, сумата се възстановява чрез сторно операция, която се отразява по сметката на клиента в срок, зависещ от използвания тип банкова карта и обслужваща банка. НАБЕРИНИ ООД ще върне получените средства в срок до 7 работни дни след като получи уведомление от страна на клиента за отказ от поръчката. Когато в първоначалната поръчка клиент е получил отстъпка от цената на поръчката и когато първоначалната поръчка не може да бъде изпълнена поради липса на наличности или обективна невъзможност от страна на НАБЕРИНИ ООД и страните се споразумяват за частично изпълнение на поръчката или заместване на липсваща стока или услуга с друга такава, съгласно казаното по-горе, то отстъпката ще бъде валидна в същия размер, освен ако тя се отнася само и единствено за конкретната стока или услуга, която не е налична и няма да бъде доставена или не може да бъде доставена поради обективна невъзможност. Поради характера и вида на предлаганите стоки и услуги, клиентът не може да се откаже от поръчката след като тя премине в статус „Изпратена“, за което той получава надлежно съобщение по електронната си поща. Клиент, поръчал стока през електронния магазин  http://naberini.bg/ и получил същата по пощата, с куриер, или друг вид транспорт, има право да откаже получаването на поръчката, или част от нея след като вече тя му е доставена, само в един от следните случаи:

– при транспортирането стоката или нейната опаковка са повредени, ако търговецът сам извършва доставката;

– доставената стока явно не съответства на поръчаната от клиента;

– цената не съответства на първоначално оферираната;

– при получаването на стоката се установи, че тя е с изтекъл срок на годност;

– рекламации по гореизброените пунктове се извършват само в момента на доставката.

Моля, вземете предвид следното от Закон за защита на потребителя:

„Чл. 57. (Отм. - ДВ, бр. 105 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г., нов - ДВ, бр. 61 от 2014 г., в сила от 25.07.2014 г.) Разпоредбите на чл. 50 - 56 за правото на отказ на потребителя от договора от разстояние или от договора извън търговския обект не се прилагат за договори:

1. за предоставяне на услуги, при които услугата е предоставена напълно и изпълнението ѝ е започнало с изричното предварително съгласие на потребителя и потвърждение от негова страна, че знае, че ще загуби правото си на отказ, след като договорът бъде изпълнен изцяло от търговеца;

2. за доставка на стоки или услуги, чиято цена зависи от колебанията на финансовия пазар, които не могат да бъдат контролирани от търговеца и които могат да настъпят по време на срока за упражняване правото на отказ;

3. за доставка на стоки, изработени по поръчка на потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания;

4. за доставка на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;

5. за доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;

6. за доставка на стоки, които след като са били доставени и поради естество им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени;…“

 

9. При получаване на поръчката клиентът е длъжен да провери съдържанието й. Рекламация за стоки и услуги е допустимо да бъде разгледана, когато са налице някои от следните фактори:

- доставена е друга стока или услуга, а не поръчаната от клиента;

- стока е доставена с изтекъл срок на годност.

Ако до тръгването на шофьора се установи, че има липсващ продукт, объркан продукт или продукт в лошо състояние, клиентът има възможност да предяви рекламация и да се свърже с търговеца по телефона или имейла, за да се уточни формата на компенсация, която може да бъде:

- доставка на липсващата или подменената стока за сметка на търговеца;

- доставка на същата стока за сметка на търговеца, но в срок на годност;

- възстановяване на платената цена за стоката.

Конкретните условия за уважаване на рекламация са индивидуални, в зависимост от конкретния случай, конкретни претенции, вид стока, гаранции на производителя и т.н. Моля, имайте предвид, че продукти изискващи хладилно съхранение не подлежат на рекламация, както и стоки, които са с нарушена търговска опаковка или са с нарушена цялост (чупливи стоки), правещи стоките негодни за ползване по предназначение..

При отказ за получаване на стоката, извън случаите описани по-горе, отказът се счита за неоснователен и клиентът дължи заплащане на разходите по доставка и връщане на стоката.

 

Цени и начини на плащане

10. Цените на стоките и услугите, опаковки и разфасовки, цените за доставка и начините за плащане на стоките и услугите, които клиентът може да поръча посредством използването на услугите предмет на настоящите Общи условия са описани в съответните интернет-страници на уебсайта на търговеца. Всички цени обявени на интернет-страниците на уебсайта на Наберини ООД са с включен данък върху добавената стойност и са крайни. Методите за плащане са: - наложен платеж при доставка с куриер. Плащането се осъществява в брой на куриера, който ще достави поръчаната от клиента стока. Заплаща се само крайната стойност на поръчката. Ако външен доставчик или куриер изисква допълнителни такси, те ще бъдат обявени предварително преди да се направи поръчката. Проверка на стойността на поръчката може да се направи в имейла, който търговецът изпраща като потвърждение на поръчката;

- плащане с банкова карта през ВПОС;

- чрез системата на ePay и ePay кредитна карта;

- по банков път, чрез плащане на стойността на поръчката по банкова сметка на Наберини ООД, а именно:

 

Име на банка: Първа инвестиционна Банка

Име на бенефициент:  НАБЕРИНИ ООД

Сметка номер: BG16FINV91501017642164

BIC: FINVBGSF

 

Права и задължения на страните

 

11. Права и задължения на търговеца НАБЕРИНИ ООД

Търговецът няма задължението и обективната възможност да контролира начина, по който потребителите използват предоставяните услуги.

 

Търговецът има право, но не и задължение да запазва материали и информация, разположени на сървъра, който той ползва за разполагане на уеб-сайта на електронния магазин  http://naberini.bg/.

 

Търговецът има право по всяко време, без задължение за уведомяване на потребителя/клиента, когато последният ползва услугите в нарушение на настоящите условия, както и по преценка на търговеца да прекрати, спре или промени предоставяните услуги във връзка с ползването на сайта. Търговецът не носи отговорност спрямо потребителите и трети лица за претърпени вреди и пропуснати ползи, настъпили вследствие прекратяването, спирането, променянето или ограничаването на услугите, изтриването, модифицирането, загубването, недостоверността, неточността, или непълнотата на съобщения, материали или информация, пренасяни, използвани, записвани или станали достъпни чрез http://naberini.bg/Търговецът се задължава след получаване на плащането да прехвърли на потребителя/клиента собствеността на заявената за покупка от него стока, да достави в срок заявената за покупка стока, ако сам извършва доставката, да проверява за техническа изправност всеки артикул преди да бъде изпратен (в случай, че това е възможно, без да се нарушава целостта на опаковката), своевременно и в пълен обем да предаде заявената за покупка от потребителя/клиента стока на външен куриер или доставчик, като в последния случай след предаването на окомплектованата поръчка на куриера търговецът не носи риска за евентуално повреждане или погиване на стоката.

 

Търговецът не носи отговорност за вреди, причинени върху софтуера, хардуера или комуникационните съоръжения, за загуба на данни, произтекли от материали или ресурси, търсени, зареждани или използвани по какъвто и да било начин посредством предоставяните услуги. Съветите и консултациите, давани от служителите на търговеца  във връзка с ползването на услугите от потребителите, не пораждат каквато и да било отговорност или задължения за търговеца. Дружеството не носи отговорност при невярност на посочената от производителя информация за стоката.

 

Търговецът има право да събира и използва информация отнасяща се до неговите потребители/клиенти, които ползват сайта http://naberini.bg/, независимо дали са регистрирани.

Информацията може да бъде използвана от търговеца за маркетингови, рекламни, статистически и др. цели, освен в случай на изрично заявено несъгласие от страна на потребителя, изпратено на следния имейл-адрес: info@naberini.bg.  Търговецът събира и използва информацията за да подобрява предлаганите услуги. Всички цели, за които търговецът ще използва информацията ще бъдат съобразени с българското законодателството, приложимите международни актове и добрите нрави.

 

Търговецът не носи отговорност за неизпълнение на задълженията си по договорните си ангажименти, произтичащи от тези Общи условия, както и за каквито и да било претърпени от потребителя/клиента или от трети лица вреди, настъпили в резултат на обстоятелства, които търговецът не е предвидил и не е бил длъжен да предвиди и – вкл., случаи на случайни събития, проблеми в глобалната мрежа на Интернет и в предоставянето на услугите извън контрола на търговеца.

 

Търговецът има право да изпраща непоискани търговски съобщения до потребителя/клиента с цел да предложи информация и реклами относно свои собствени или оферирани от други търговци стоки или услуги, както и да прави запитвания по най-различни въпроси, да провежда анкети и други.

 

Търговецът има право да инсталира на компютрите на потребителите кукита (cookies). Кукитата са текстови файлове, които се запазват от интернет-страницата върху твърдия диск на потребителя и позволяват възстановяване на информация за потребителя, като го идентифицират и позволяват проследяване на действията му, интернет-страниците, които посещава, хипер-връзките, които използва, информацията, която ползва и записва и други.

 

12. Права и задължения на потребителя/клиента

Потребителят/клиентът има възможност да разглежда и след регистрация да поръчва обявените стоки на Интернет магазина.

 

Потребителят/клиентът има право да се информира за състоянието на своята поръчка.

 

Потребителят/клиентът носи пълна отговорност за опазването на своето потребителско име и парола, както и за всички действия, които се извършват от него или от трето лице чрез използване на потребителското му име и паролата. Потребителят е длъжен незабавно да уведомява търговеца за всеки случай на неправомерен достъп чрез използване на неговото потребителско име и парола, както и винаги, когато съществува опасност от такова използване.

 

Потребителят е длъжен да заплати цената на поръчката си според обявеният начин на страницата  http://naberini.bg/.

 

Всеки потребител, независимо дали е клиент на търговеца се задължава при ползване на услугите:

- да не нарушава и да зачита основните права и свободи на гражданите и правата на човека, съгласно Конституцията и законите на Република България и признатите международни актове;

- да не накърнява доброто име на другиго и да не призовава към насилствена промяна на конституционно установения ред, към извършване на престъпление, към насилие над личността или към разпалване на расова, национална, етническа или религиозна вражда;

- да не нарушава чужди имуществени или неимуществени, абсолютни или относителни права и интереси, като право на собственост, право на интелектуална собственост и др.;

- да спазва българското законодателство, приложимите чужди закони, правилата на морала и добрите нрави и Интернет етиката при ползване на предоставяните от alexfish.bg услуги;

- да уведомява незабавно ТЪРГОВЕЦА за всеки случай на извършено или открито нарушение при използване на предоставяните услуги;

- да не зарежда, изпраща, предава, разпространява или използва по какъвто и да било начин и да не прави достояние на трети лица софтуер, компютърни програми, файлове, приложения или други материали, съдържащи компютърни вируси, системи за неоторизиран отдалечен контрол ("троянски коне"), компютърни кодове или материали, предназначени да прекъсват, затрудняват, нарушават или ограничават нормалното функциониране на компютърен хардуер, софтуер, комуникационните съоръжения, или имащи за цел неоторизирано проникване и/или достъп в чужди ресурси или софтуер;

- да не извършва злоумишлени действия;

- да обезщети търговеца  и всички трети лица за всички претърпени вреди и пропуснати ползи, включително за всякакви разходи и платени адвокатски възнаграждения, настъпили вследствие на предявени искове от и/или платени обезщетения на трети лица във връзка с Интернет-страници, хипер-връзки, материали или информация, които Потребителят е използвал, разположил на сървъра, изпращал, разпространявал, направил достояние на трети лица или направил достъпни чрез http://naberini.bg/ в нарушение на закона, настоящите Общи условия, Добрите нрави или Интернет-етиката.

 

Клиентът се задължава да посочи точен и валиден телефон, адрес за доставка и електронен адрес, да плати цената на стоката, да заплати разходите по доставката, когато същата не е безплатна и да осигури достъп и възможност за получаване на стоката. В случай че не е посочено изрично, че доставката е безплатна, същата се счита за възмездна.

 

Клиентът има право да бъде уведомен преди личните му данни да бъдат разкрити за пръв път на трети лица или използвани от тяхно име за целите на директния маркетинг, като му бъде предоставена възможност да възрази срещу такова разкриване или използване.

 

С приемането на настоящите Общи условия потребителят/клиентът се съгласява да получава непоискани търговски съобщения от НАБЕРИНИ ООД. Търговецът има право да изпраща непоискани търговски съобщения до потребителя/клиента с цел да предложи информация и реклами относно свои собствени или оферирани от други търговци стоки и/или услуги, както и да прави запитвания по най-различни въпроси, да провежда анкети и други.

 

13. Лични данни

 Търговецът гарантира на своите потребители/клиенти конфиденциалността на предоставената информация и лични данни. Последните няма да бъдат използвани, предоставяни или довеждани до знанието на трети лица извън случаите и при условията, посочени в настоящите Общите условия. Търговецът защитава личните данни на потребителя/клиента, станали му известни при попълване на електронната форма за извършване на заявление за покупка, като това задължение отпада в случай, че клиентът е предоставил неверни данни. При спазване на действащото законодателство и клаузите на настоящите Общи условия, търговецът може да използва личните данни на потребителя/клиента единствено и само за целите, предвидени в настоящите Общи условия. Всякакви други цели, за които се използват данните, ще бъдат съобразени с българското законодателство, приложимите международни актове, интернет-етиката, правилата на морала и добрите нрави.

Търговецът се задължава да не разкрива никакви лични данни за потребителя/клиента на трети лица - държавни органи, търговски дружества, физически лица и други, освен в случаите когато е получил изричното писмено съгласие на клиента, информацията се изисква от държавни органи или длъжностни лица, които според действащото законодателство са оправомощени да изискват и събират такава информация или в случаите, когато търговецът е длъжен да предостави информацията по силата на закона.

 

14. Цели, за които може да се използва информацията

Търговецът събира и използва информацията по чл. 14 за целите, предвидени в настоящите Общи условия, както и за предлагане на нови стоки или услуги на потребителя/клиента (безплатни или платени), за предлагане на оферирани от други търговски дружества стоки и/или услуги, за промоции, запитвания, анкети, за оптимизиране на предлаганите стоки и услуги към предпочитанията на Клиента, за статистически и други цели. Описаните цели, за които се използва информацията не са изчерпателно изброени и не пораждат задължения за търговеца.

С приемането на настоящите Общи условия, потребителят/клиентът се съгласява с обработването на личните му данни за целите на директния маркетинг. Клиентът има право да възрази срещу обработването на личните му данни за целите на директния маркетинг, като изпрати писмено съобщение до търговеца на посочените адрес или адрес на електронна поща за контакт.

 

15. Дефиниции

Под „потребител/клиент“ се разбира всеки, който е заредил в интернет-страницата http://naberini.bg/ на своя компютър.

 

Под „поръчка“ се разбира избраните стоки и всички други атрибути свързани с начина на доставка и заплащане на стоката от клиента/потребителя.

 

Интернет-магазина http://naberini.bg/ е собственост на търговеца НАБЕРИНИ ООД.

 

„Външен доставчик“ е лице занимаващо се с производство, търговия или доставка на стоки и услуги, от което всеки потребител/клиент може да закупи тези стоки и услуги с помощта и посредничеството на НАБЕРИНИ ООД.

 

„Интернет-страница“ по смисъла на настоящите Общи условия означава съставна и обособена част от уебсайт.

 

„АйПи Адрес“ („IP address“) е уникален идентификационен номер, асоцииращ компютър, интернет-страница или ресурс на потребителя/клиента по начин, който позволява локализирането им в глобалната интернет-мрежа.

 

НАБЕРИНИ ООД е търговското дружество, регистрирано по ДДС и адрес на управление: гр. СОФИЯ, бул. „Христо Смирненски“ № 14 ет. 4; и търговски адрес: гр. СОФИЯ, бул. „Цариградско шосе“ № 16, предоставящо посредством администрирания от него уебсайт http://naberini.bg/ стоки и услуги.

 

„Парола“ е избран от клиента/потребителя код от букви, цифри и знаци, който заедно с потребителското име индивидуализира същия и който заедно с потребителското име служи за достъп до потребителския му профил.

 

„Потребителско име“ е избран от клиента/потребителя уникален код от букви, цифри и знаци, посредством които той се индивидуализира в http://naberini.bg/.

 

„Потребителски профил“ е обособена част от уебсайта http://naberini.bg/, съдържаща информация за потребителя/клиента, изисквана от НАБЕРИНИ ООД при регистрацията и съхранявана върху сървър, като достъпът до потребителския профил от потребителя/клиента се осъществява чрез въвеждане на потребителско име и парола. Потребителският профил дава възможност да се ползват и конфигурират определени услуги, да се задават въпроси и правят предложения за включване на нови услуги, да се прекрати ползването на услугите, за променя на собствените си лични данни и др.

 

„Случайно събитие“ е непредвидено към момента на сключването на договора обстоятелство от извънреден характер, което прави предоставянето на услугите обективно невъзможно.

 

„Търговски съобщения“ са рекламни и други съобщения, представящи пряко или косвено стоките, услугите или репутацията на лице, извършващо търговска или занаятчийска дейност или упражняващо регулирана професия.

 

„Уебсайт/сайт“ ("website") е обособено място в глобалната Интернет мрежа, достъпно чрез своя унифициран адрес (URL) по протокол HTTP, HTTPS или друг стандартизиран протокол и съдържащо файлове, програми, текст, звук, картина, изображение или други материали и ресурси.

 

Всички спорове между страните се решават в дух на разбирателство и добра воля. В случай, че съгласие не бъде постигнато, всички неразрешени спорове, включително спорове, породени или отнасящи се до тълкуването му, недействителност, изпълнение или прекратяване, както и спорове за попълване на празноти в договора или приспособяването му към нововъзникнали обстоятелства, ще бъдат разрешавани от компетентния съд по регистрация на търговеца, съобразно българското законодателство.

 

Надзорни органи:

 

Комисия за защита на личните данни

Адрес: гр. София, ул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2,

тел.: 02/91-53-519; 02/91-53-555; 02/91-53-583

факс: 02/91-53-525

имейл: kzld@cpdp.bg

Уеб сайт: www.cpdp.bg

 

Комисия за защита на потребителите

Адрес: 1000 гр. София, пл."Славейков" №4А, ет.3, 4 и 6,

тел.: 02/933 0565,

факс: 02/988 4218

гореща линия: 0700 111 22

Уеб сайт: www.kzp.bg